6. Hiss & diss


- Jag måste bara hissa min mamma som alltid ställer upp för mig, att hon verkligen orkar med mig i alla lägen oavsett vad!♥

- Sen måste jag bara hissa alla mina underbara vänner som jag har runt omkring mig, har märkt nu vilka som är äkta och vilka som är falska! Men jag har mina älsklingar som alltid finns för mig!


- Folk som inte kan se skillnad på härma & inspiration? Jag menar, inspiration är när man sagt i kanske flera veckor att man vill ha den där sjukt snygga jackan så kommer du med den sen. Men härma, är när du ser din kompis ha den jackan sen kommer du med samma dagen efter! så påstår människan att hon fått insperation!? hmm, det kallar jag bara härmapa!!!!

- Att skaffa tumblr, vissa vet inte ens vad det är eller vad det går ut på? Men ändå skaffar dom det för att alla andra har det. Sorgligt. Varför vara som alla andra när du kan vara självsäker på sakerna du fattar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0