Big Brother

Jag personligen, enligt mina åsiker tycker jag Big Brother ska innehålla DRAMA, drama drama och ännu mer drama och därför är det så sjukt coolt och roligt att hon Hanna w ska vara med, ni vet hon överdrivna bloggaren som gör lite för patetiska videoinlägg på youtube.. Men nu kommer det bli DRAMATIK det kan jag säkert lova på hög nivå. Plus så är hon ju en riktig blond silikonbrud med putande läppar. Vafan är det där liksom med att en tjej på 25 bast som därefter är gravid också!? va i helvete gör hon i Big Brother!? seriöst, nej i år har Big Brother spårat ut. Förra året var en höjdare, mycket mer drama och skit roligt. Gurkan med hans humor och Simon som alltid skulle springa runt halvnaken och aspackad. Det kallar jag humor. (a)

Fattar ni hur roligt det skulle vara om ett gäng stora, kända bloggare skulle vara med typ blondinbella, kenza, kissie, paow, dessie, och sen hugo, amir och daniel paris. Haha, oj vad drama det skulle bli då folk som snackar skit om den där personen det ena hörnet, till det andra. Det skulle jag vilja se. Shit vad underhållande det skulle vara dessutom i 100 dagar.... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0