don't keep on running back to that one person you need to walk away from.

Heeeej sötisar! ♥
Kom hem från skolan för typ en halvtimme sen kanske. Gör inte mycke, åt precis mackor och nu sitter jag här samtidigt som jag kollar på tv. DISNEY CHANNEL! ♥ Jag är inte ensam om att verkligen tycka om det huh? haha, det är fett roligt jag lovar.
Iallafall, igår träffade jag aldrig Adam hans mamma skulle typ överraska honom så istället åkte jag hem och sov hemma hos min finaste Kim. Har saknat henne så himla mycke, vi har inte träffats på typ 2 månader. Men vi gick iallafall på hennes storebrorsas hockey-match på kvällen och sen åkte vi hem till henne och snackade en massa som vi har missat. Imorse vaknade vi typ halv 7 då giclk vi upp och började fixa oss. Sen har jag bara vart i skolan idag. Skippade den sista lektionen, krock orkade verkligen inte gå. Det kliar jätte mycke i mina ögon och har gjort det ett tag nu hoppas det inte är nångonting allvarligt! :(

Menmen, har inte mycke mer att säga. Vi hörs senare! pussen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0