faaaaaaaaaaaaaaaan va löööööööööööööööööööööööök!!

Tja beautys!
Shit vilken kväll igår alltså. Jag och katta fixade oss, åkte in till globen vid 3 för att kolla present till jenny eftersom hon fyller år idag men skulle ha tjejmiddag igår. Grattis bästevän!!♥♥ Men vi hittade aldrig nånting, så vi gick runt lite sen åkte vi hem till Jenny vid 6 där Moa redan var! Vi väntade på att jennys pappa skulle komma hem med mat till oss. Det vart kina mat skit gott!
Vi satte oss och åt snackade massor, och garvade galet! Sen vid typ 5 i åtta bytte vi om till myskläder eftersom vi skulle kolla på melodifestivalen! Jag tycker facktist rätt låtar gick vidare, vad tycker ni? :)
Efter melodifestivalen satte vi på skit hög musik och dansade galet, sjöng och herregud tror fan jag gick ner max 5kg igår skojar inte!
Men nu ska jag packa lite, ska åka hem till jenny och sova hos födelsedagsbarnet! Men först ska jag lägga upp lite bilder i ett nytt inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0