Hej

Kände att det där passade PERFEKT som rubrik (Y)
Idag slutade jag 20 i fyra, då fick jag vänta lite på Melinda men när hon hade slutat så gick vi först till kebaben och käkade lite, sedan drog vi till gullmars. När vi kom till gullmars drog vi till en konstig affär där lämnade jag in min lur för att jag ska låsa upp den till comviq :) Menmen, jag kom hem typ kvart över fem. Så just nu sitter jag vid datan och ska fixa min Iphone xD. För er som inte vet så har jag två mobiler och ja, det är onödigt. Men jag måste eftersom min Iphone är 3, så jag har familj abonomang på den. Sedan på min andra lur så har jag comviq för att kunna smsa gratis till mina kompisar! SMART, jo tack jag vet :)
Men ha de gööttt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0