jag va som en blomma, du sket i att vattna mig när jag behövde det som mest. sen när jag vissnat försökte du, men det va försent. Allting är dött.

Sitter här nu och kollar när min lillebror tar sin medicin, roligt liv.. eller!?

Men idag va skolan soft, slutade 10 över 2 och sen väntade jag på Elin och Jenny i centrum vi åkte in till Tc för att köpa the wawe biljetter till mig, dom 2, cassie och moa. Vi väntade på snubben som vi skulle köpa av i typ 1 och en halv timme. Sen när han väl kommit hade han inte ens våra biljetter så då gick vi bara därifrån. Så jag ska försöka få tag i nån annan tjej istället!

Ska snart hoppa in i duschen, känner mig fett äcklig har inte duschat sen igår.. Men har inte mycke mer att säga. pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0