Känslan när man har rösten i telefonen av någon man tycker om och trycker ihop telefonen för att försöka komma närmare och närmare

Nu är jag hemma, eller jag hart vart det ett tag. Inatt sov jag hos kristian, vi gjorde inte mycke alls. Kollade på två filmer en utav dom va torkel i knipa haha, fyfan vad jag garva! Men vi somna runt halv 2. Vakna typ halv 9, då satte han sig vid datan och spelade massa spel och jag låg kvar i sängen va så äckligt trött. Men kom hem för typ 40min sen, skulle träffat jenny idag egentligen men ingen orkade. Sen skulle jag träffat jonte ett tag nu för att snacka men orkar inte det heller. Så skrev Victor nyss om jag vill träffas, haha pallar inte nånting idag! Ska fan sätta igång disney channel och försöka somna tills mamma eller tobias kommer hem. Ja, jag har inte mycke mer att säga. Vi hörs! pussen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0