Katarina ♥ Melinda

Vet inte vart jag ska börja, du är fin, gullig osv... Vi har känt varandra sen vi var små, alla saker vi gjorde. Vi har bråkat, vi har slagits, men i äkta vänskap behövs det för att komma varandra närmare. Vi hade största bråket förra sommaren, men vi hittade tillbaka till varandra. jag är så glad för det. du och jenny är dom som får mig kämpa, ni drar av det äckliga skalet på mig och gör mig till en bra person. Jag tackar gud att jag fick en sån syster som dig, jag både hatar och älskar dig. Jag både berättar allting för dig, men ändå inte. är rädd för att såra dig, eller göra dig illa. Vill dig bara allt väl min ängel. Jag håller dig hårt, för du är först. Du är plats 1 på min vänlista, haha. Allting vi går igenom, även fast vi antingen bråkar eller tjaffsar varje dag vet du att jag älskar dig över hela mitt hjärta. fuck alla som vill förstöra, eller tror du är fel person för mig att umgås med!? jag spottar på dom, du är helt underbar och den rätta för mig att umgås mig. Du får ju somsagt mig helt hel. vi lever ihop, vi delar kläder ihop, mat allt. det du gör, gör jag. Det är så vi blir ETT. finns för dig, nu och föralltid. och jag tackar gud ännu en gång att han skapade en så äcklig ful, jobbig och irriterande ängel som dig. Älskar dig mer än vad ord någonsin kan beskriva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0