knock you down.

har suttit här sen jag skrev senaste inlägget, så har nog suttit klart för kvällen! ska hoppa in i en dusch nu och göra mig fräsch, sen lägger jag mig!

Imorgon är det förresten alla♥dag vad ska ni göra då sötisar? själv har jag ingen aning, direkt efter skolan träffar jag iallafall Adam så ska vi hem till honom och snacka lite, kolla film tror jag! sen vid kvart över 4 ungefär åker jag till stan för att då ska jag klippa mig, klipper mig rätt kort den här gången till axlarna för att klippa jämnt och få bort det uppklippta tycker inte det är snyggt att ha så längre. Sen åker jag antingen med mamma hem och har det lite mys eller så åker jag hem till Adam igen! Det får vi se då hur det blir!
Men nu hoppar jag in i duschen, vi hörs imorgon kväll! pussen♥

atm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0