man tänker aldrig på vad man gör, förens man märker vad man har gjort.

Nu är vi hemma från goa göteborg. Eller alltså jag är här hemma hos mig och katta är hos sig!
Kom hem vid kvart över 6 tror jag, då la jag mig och kolla på tv på en gång. Sen blev det plankstek till middag, riktigt gott! Kan berätta lite kort om helgen iallafall
torsdag: vi åkte på torsdags-kvällen och kom fram vid 10 då blev vi bjudna på lite kvälls-fika innan jag och katta skulle lägga oss för vi va så galet trötta efter en 6timmars lång bilresa.
fredag: vi vaknade rätt tidigt, och på dagen åkte vi till renee´s föräldrar, alltså kattas pappas frus föräldrar, lite komplicerat men tror ni förstår! ;) sen kom vi hem vid 6 då blev det god middag och sen resten av kvällen va jag och katta nere i källaren och spelade lite trummor och gitarr!
lördag: på lördagen va vi och åkte go-kart, o fyfan va gött de va alltså! En utav det absolut roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv tror jag. Tänkte först inte åka för det såg så himla läskigt ut, men gjorde det iallafall! vi kom hem vid 6 då också, det blev sen middag så den blev bänkad framför Melodifestivalen..
Vem tyckte ni va bäst? Jag tycker Ulrik Munther och han David lindgren eller vad han nu hette var bäst och klartsomfan ska dom gå vidare då! ;)
och idag kom vi hem trötta och sjukt slitna efter helgen, för jag och katta somnade riktigt sent varje natt!
Btw, vi va faktiskt hemma hos en kändis, eller vi bodde under hans tak! Ni vet kanske inte vilka black ingvars är!? men han sångaren i det bandet det var han och hans fru och deras barn vi va hos i helgen! och riktigt trevligt och mysigt har vi haft det. Massa snack, och en hel del musik! ;)

Men nu babblar jag på mycket här, bjuder på en bild från förra veckan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0