My goshh!!

Haha, har inte skrivit på sjukt länge men det har hänt väldigt mycket under den senaste tiden så har inte haft någon stor lust att sitta och skriva i bloggen som om allt var ok. Menmen, har mina vänner att tacka, Melinda, Hussein, Ali, Jenny och Chabbe för att ni gjort helgen rolig och för prat stunderna :) Men nu om dagen, jag sovde över hos Melinda igår med Jenny. Vi hade det fett kul. Men sen idag så vaknade jag först skiit ovanligt men kunde inte sova :P Iaf, när vi alla hade vaknat så käkade vi frukost sen började vi fixa oss. Efter vi hade fixat oss, så tog jag och jenny en sov stund kanske man ska kalla det för :P Men iaf, vid två tiden åkte vi till Hollister och Jenny fixa sin tröja sedan åkte vi hem till Melinda med Ali, Hussein och Chabbe. Vi åt lite sen snackade vi bara för det mesta.. Men jag åkte iaf hem vid fem tiden, när jag kom hem satte jag på mig mys kläder och gick å la mig i sängen :P Asso sov ingenting inatt på grund av alla konstiga anledningar haha. Men nu sitter jag iaf och smsar med Chabbe och kollar lite på TV. Men ha det så bra! Peace!
Har inte så mycket nya bilder på datan, men den här får det bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0