when i held you.

Hemma nu, eller vart det ett tag. Min helg har spenderats jenny och katta.
I fredags va jag med jenny, vi skulle sovit hos mig med 2 killkompisar men det vart ändrat så vi sov hos jenny istället. Vi gjorde inte mycke, kollade på tv, snackade sen hände det lite andra grejer som jag inte behöver ta upp här ELLERHUR JENNY!?
Igår sov jag iallafall hos katta, på dagen va jag, katta och jenny i farsta jag köpte en skit swag ryggsäck och en snygg tröja från carlings.
Idag har jag katta inte gjort nånting, vart hos hennes pappa och sen hemma hos jenny vi skulle åka till tc för att köpa töjning men det vart försent. så hon åkte till sig och  jag till mig. Jag har suttit här hela tiden, och checkat runt på datan. Men ska snart hoppa in i en dusch och göra mig lite fresh. Inatt jobbar mamma natt så de blir bara jag och min storebror! Men vi hörs senare. pussen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0