''gilla så skriver jag om dig i bloggen''

katarina den knasiga- min fina syster, min barndomsvän! Mitt allt, den som alltid funnits för mig!♥
emelie carpelan- känner inte direkt, men vet vem det är! Men en sjukt fin och vacker tjej iallafall!
filip rangborg von köhler- En utav mina närmaste killkompisar, helt underbar!♥
julia söderkvist- En otroligt söt tjej som går i min skola!
samiira said- min saknade ängel, min andra halva! Vi måste träffas snart! ♥♥
Evelina fahlberg- Min barndomskompis, sjukt söt brud!
Yasemin ayhan- skit fin tjej!
Moa andersson- En tjej som gick i min skola förut, kände inte så bra. Men skit söt!
Nathalie H. Karlsson- En tjej jag träffat med fanny några gånger, saknad och fin!
Sabah brown- En sjukt kattig tjej jag umgicks med förut, men inte längre! Vi måste träffas snart!?
julia hansson valenzuela- min fina katt-kompis, skit vacker mi vida!♥
Linnea hansson- världens finaste tjej, med finaste ögonen!
olivia lindberg- vackraste tjejen!
nadja wälle- damn girl, skit fin brud med håret, leendet, kroppen och ögonen!
cecilia cissi lundström- sjukt söt tjej i min skola!
Mimmi ehmimmi axelsson- min saknade klasskompis, saknar dig!
cajsa henricsson- en utav mina absolut närmaste vänner, helt underbar!♥
david landgren- min fina barndomkompis, fd bästevän! haha, killen med humor!♥
kim westerberg- världens finaste tjej, jag älskar dig barnis!♥
edwin adare- snäll kille med fin personlighet, även kallad broder!
erica vansölin- en sjukt fin tjej, med världens finaste leende. Menar det verkligen! :)
veronica arias- en fin tjej jag träffat några gånger!
denise lagerström- en vän som alltid funnits för mig, vi måste träffas snart!?♥
hussein if söderhöjden- broder från en annan moder!♥
robert eric robzec hagström- en scysst kille i min skola!
emeli fröberg- världens härligaste person, kämpa hjärtat!♥
konrad hofling- en scysst kille!
danielle eklind- humor-friend, saknar dig älskar dig!♥
jonathan schiött- en utav dom mest underbaraste människorna jag någonsin har träffat. Helt underbar kille!♥
philip rangborg- skit scysst kille, med världens finaste sångröst! yes girls, han sjunger och spelar gitarr!♥
timmy östensson- gullig kille, som värkar snäll!
hanna ahnskog- en saknad brud som jag umgicks med väldigt mycke förut, saknar dig!♥
madlol fares- en liten söt kille, som jag träffat några gånger.
elin smedlund- min helt underbara barndomskompis, saknar dig!! Men snart träffas vi, den 4:e!!! :)♥
diana kahsay- en sjukt söt tjej som går i min klass! :)


Kommentarer
Linnea

bosse <3

2012-01-26 @ 22:29:58
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/
Denise Lagerström

Finns alltid för dig hjärtat! Ja, det är klart vi måste träffas. Saknar dig, <3

2012-01-26 @ 22:32:12
URL: http://deniselagerstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0