tröttis!

Kom hem för inte så längesen! Inatt sov jag och katta hemma hos hennes pappa, och igårkväll träffade vi Haidar somsagt. Vi gjorde inte så mycke, satt inne på katta's rum, hon spelade lite gitarr, vi lyssnade. Men ja, vi snackade lite, softade galet! ;) Nu gör jag inte mycke, kom hem för ungefär en halvtimme sen. Och satte mig här på dirren för katta ville att jag skulle uppdatera på en gång när jag kommit hem så why not? Men ska väl hoppa in i en dusch alldeles strax, känner mig galet smutsig i håret och ja.. Ni vet känslan huh? Ikväll drar jag och pappa förmodligen på min storebrorsas hockey-match och jenny skulle kanske följa med men det får vi se senare hur det blir. Men somsagt nu väntar duschen! puss snyggingar.

sjukt gammal bild på mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0