bless the broken road.

- shit, jag ryser galet!! sitter och lyssnar på min fina vän katta, herregud vad grym hon va ellerhur!??
Men min kväll igår spenderades med mina fina, vi va hemma hos jenny och kollade på 3 filmer. Jag och jenny följde killarna till bussen vid 1 nånting sen gick vi in igen och kollade klart på den sista filmen. Sen somnade vi lite innan 3. Idag har vi inte gjort nånting, åkte förbi farsta ett tag kollade ny navelpiercing och ny väska. Men köpte ingenting efter som jag är rätt pank right now.
Men nu har jag rätt nyligen duschat, rakat osv.. Ska snart välja kläder för kvällen jag och jenny ska på fest hos joakim tror jag, eller var det dennis!? eeh, shit samma spelar ingen roll skit kul kommer vi ha iallafall!! :)
Men nu ska jag hjälpa mamma med maten sen får vi höras mer antingen inatt när jag är hemma eller imorgon när jag vaknat!! pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0