chilling o må bra, glöm all bullshit du sa idag.

Ligger och lyssnar på lite lugn musik, ska snart ringa bestisfestis för morgon dagen vi först blir det tråkig skola, har prov sista lektionen och efter det träffar jag jenny! sen på kvällen blir de fest tror jag, på lördag träffar jag samira och sen på söndag blir det ta-hand-om-sig-själv dagen! haha standard right giirls? ;) Menmen, ska fortsätta med mitt och plugga lite mer till imorgon så får vi höras mer antingen ikväll eller imorgon efter skolan! pussen



Kommentarer
Kalle

Kan inte ni ha frågestund?

2012-03-09 @ 22:51:21
Anonym

Va försöker du visa tönt? -.-

2012-03-11 @ 20:16:52
Kalle

Låt henne visa vad hon vill!

2012-03-14 @ 12:19:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0