en vanlig onsdag

Hej allihoppa!! :D

Idag så har jag iallafall vart i skolan, hade somsagt teater hela dagen. Det gick bra, efter teatern satt jag med Alex, Kajsa och Kim utanför aulan och snacka, spela lite gitarr och larvade oss (som vanligt) Haha, men det va mysigt iallafall!! Men sen hämtade Jenny's mamma upp mig i centrum, vi åkte hem till Jenny och hon berätta en sak för mig som sänkte mitt beteende på 0 tid och har vart sur sen halv 7 och kommer fortsätta vara det... Tänker inte ta upp varför!!
Aja, kom hem från dansen för inte så längesen, oherre det satt en skit snygg kille framför mig i gullmars i det där ''varma'' rummet när man väntar på tunnelbanan, sen så va det min granne tydligen men kände inte igen honom. Men fan va snygg han är, skulle fan inte banga!! HAAHAHAH.

Men nu ska jag vänta tills mamma kommer hem sen ska jag hoppa in i en dusch och sen sova. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0