.. :)

Precis fixat till mig lite, dock vart det en seg dag då jag knappt orkar fixa mig, så fick bli tofs och bara lite marcara idag. Men det får gå, haha!! Måste köpa ett par solbrillor snart också? Nån som vet några bra, och som skyddar mot solen bra!? Har hört att ray-ban pilotbrillor ska vara riktigt bra? Varför inte köpa hem ett par? Eh, vi får se.

Men nu ska jag borsta tänderna och göra det sista, efter skolan har jag musikal-träning till 6 tror jag och sen åker jag och träffar Dennis. Vi ska åka hem till mig tror jag, och bara mysa lite!! Sen tror jag att jag åker hem och sover hos Jenny, eller så stannar jag kvar hemma. puss

nån dag förra veckan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0