han är allt jag begär.

jag vet att han och jag har gjort fel, men jag har alltid bett om riktig kärlek och nu har jag det.
du valde ändå den andra killen nu, du visar en annan sida och har blivit en helt annan person från ingenstans. Vill inte se dig lida, kan inte se dig utan att se tillbaka till första gången vi träffades med J och skratta, skapa minnen men nu då.. vad ska hända? Utan dig kommer jag känna mig svag men mitt hjärta mår bättre nu, och det är allt jag begär. Alltså att han ska få mina hjärtslag att slå extra slag. Jag ville ha en framtid med dig också vid min sida, du va en sån bra person en tjej jag verkligen gillade. Men det verkar närma sig slutet, men du ska veta att jag alltid
älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0