I`M BACK BITCH!

TJO! Det var ett tag sedan jag bloggade, men nu är jag tillbaka!! Tog ju som sagt en paus eftersom det var mycket som hände just då. Men nu är allt ''coolt'' haha.. I alla fall, idag hade jag Nationela prov i Biologi det gick helt OK. Slutade efter det (halv ett). Stannade kvar ett tag med Shamsa och pratade med våran mentor. Men gick hem efter det. Nu sitter jag och väntar på att Cajsa ska sluta, vi ska åka till hennes mamma och bara chilla tror jag haha ;P Iaf, vi ska sen dra till Studion YEEEY!! Musik gör en alltid glaD! Menmen, just nu så sitter jag och sjunger lite smått för mig själv! Men ska sluta detta inlägg nu! Ha det bra alla trevliga och otrevliga. :D
En sjukt gammal bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0