låt hatarna hata, låta snackarna snacka men jag lutar mig bara tillbaka och skrattar.

Sitter på lektion hos cissi, eller den sluta hel och nu sitter jag bara kvar här för att min nästa lektion börjar 3 efter den lektionen slutar jag 20 i 4 då möter jag antingen katta eller så skulle jag med jenny och hennes mamma och träna får se om jag orkar har huvudvärk fan -.-
asso en sak jag stör mig så otroligt mycke på är folk som har fakeförhållande med killar på fb, asso seriöst är ni så fula att ni inte kan ha på riktigt!? vänta tills han kommer, för driver ni innan kommer ingen tro när det sen står att ni har förhållande så kanske det är på riktigt. blir fett trött!!! haha, oj arg brud!? Men ja, blir fett trött och irriterad på det. Men nu gör jag inte speciellt mycke, lyssnar på musik, läser lite bloggar osv.. ska gå här i från nu iallafall så hörs vi mer ikväll! pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0