lyckans glädje!!

Hej alla!♥
Nu sitter jag här med världens bästa jenny!! Vi gör inte alls mycke, dricker juice, snackar, bloggar och lyssnar på lite goo musik! Igår vart de lite ändrade planer, egentligen ville mamma ha kvar mig inne så kunde inte träffa Samira men sen fick jag träffa nån iallafall, så eftersom jag ändå sovit hos jenny fredagsnatten så följde jenny med mig hem och sov. Vi skulle egentligen kollat på melodifestivalen men det vart ändrat vi drog istället hem 3 sköna killar hit, abbe, alex och kimoy vi gjorde inte mycke va inne på mitt rum, snackade, garva och hade allmänt roligt! haha, fett desperat kimoy va ellerhur jenny? ;)

Men nu ska jag vara lite social mot frugan min, och ringa katta lite senare också! Men somsagt, ni får ha det bra så lovar jag att jag uppdaterar många inlägg ikväll! bra va!? pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0