Myyy day

Tja sötisar! :D
Kom ungefär precis hem från en soft skoldag, som jag spenderat med världens bästaklass!! Vi hade somsagt nationella idag som katta redan nämnt. Det gick inte så värst bra, men ska inte säga för mycke så får vi bara hoppas på det bästa! :') Men nu är jag hemma iallafall ett litet tag för att byta om, fixa mig lite till ikväll eftersom då har jag dans, verkligen det roligaste som finns och dansar i bästa gruppen alla snackar med alla, och vi garvar hela tiden.. Och vi ska ju inte bara snacka om våran tränare, världens glädjespridare!! Som förra veckan när jag kom dit och va jätte hängig pga lite olika skäl och när jag gick därifrån så skrattade jag och jenny galet! :') Men just nu smsar jag lite med en kompis, eller!? ;) haha.. Och lyssnar på musik, han david Lindgren - Shout it out skit skön låt man vill ju bara ställa sig upp och flippa ut till den!
Ojj, nu blev det här inlägget riktigt långt men bara roligare för er att läsa då eller!? :') Haha, helt sjukt hur mycke jag snackar alltså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0