pluspoäng till mig!!

Ååh vilken underbar dotter jag är, håller på att storstäda mitt och min lillebrors rum. Ser helt katastrofalt ut!! Vill ju att det ska se lite rent ut i skiten. Är så sjukt dålig på att städa, menmen.. Man måste väl ändå lära sig nångång? Nån dag kommer jag ju kanske också flytta hemifrån, då kan jag ju inte lägga allting på maken min. Lite städning får jag stå för också.. Eller? Nej, men världens sämsta hemmafru kommer jag bli iallafall. Check!!

Men idag känner jag mig som världens bästa hemmafru iallafall!! Ska till och med diska lite så mamma blir glad till när hon kommer hem senare ikväll! Trots att det är en utav det äckligaste sakerna jag vet. Grym är jag iallafall, pussen.

världens finaste mamma har jag iallafall!!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0