Tired!

Idag har jag haft en as grym dag! Jag drog ifrån Sammy ungefär halv åtta, då gick jag hem och chillade i typ 20min, sedan jag drog till centrum och mötte Cajsa vi gick till ringen och skulle mötta Anthony men han sa att vi skulle komma tillbaka om ungefär en timme, då drog vi till Linnea. Där var även Madde, Katta och Jonte, vi satt i hennes bio rum och lyssna på musik. Sedan efter typ 30min eller något så gick jag och Cajsa tillbaka till ringen och mötte Anthony och Matias vi gick bara runt och sen snackade vi lite. Men sen drog jag och Cajsa till centrum igen och hon tog bussen som gick 22:17 tror jag, då gick jag hem på en gång. Nu sitter jag och kollar på lite TV och är HELT trött tror fan att jag ska gå och lägga mig asso.
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0