uppdatering

Hej sötisar!
Vart hemma sen halv 3 i eftermiddags. Igår eftermiddags efter skolan åkte jag hem en snabbis och sen åkte jag till centrum för att möta finaste jenny, vi åkte hem till henne och snackade, garva och snacka lite med hennes plast-pappa. Mycke mer hann vi inte göra förens jag va tvungen att dra hemåt för att jenny va tvungen att plugga. Idag vaknade jag upp vid 7, fixade mig och sen drog jag till skolan. Hade musik hela förimiddagen, sen hade jag crock och sen hade jag matte nationella som jag ska få göra med min lärare själv imorgon istället för att snacka i grupp som jag får lite smått panik över.

Men nu gör jag inte speciellt mycke iallafall, smsar lite med Dennis och några andra. Tror jag ska sätta på en riktig tjej film och bara mysa med mig själv. Miss the boy. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0