vad vill jag?

om jag fick ändra på några saker på min underbara kropp skulle det nog bara

benen-
inte för att dom är riktigt feta, dom är inte helt pinnsmala heller utan dom är lite mittemellan. Men skulle inte klaga över att få dom lite smalare än vad dom redan är gjorda till.

personlighet:

ärligheten-
asso ibland kan jag vara lite för ärlig, jag kan bara slänga ut mig ord som inte är menat egentligen. Som om jag sitter på tunnelbanan så kanske jag snackar om någon person jag inte gillar speciellt mycket, sen kan det visa sig att antingen någon familjemedlem/kompis till denne person satt bakom/framför/bredvid fast jag inte visste. Jag märker inte när folk tar åt sig och inte tar åt sig..
lögner- Jag kan erkänna själv att jag ljuger rätt ofta, men det är när det verkligen behövs te.x för mamma om jag verkligen vill göra den där saken så får jag inte så säger jag att jag gör nånting helt annat fast jag gör saken jag inte fick. Fast det gäller inte bara det, utan helt och hållet kan jag ljuga lite för mycket. Måste sluta med det på en gång känner jag.

saker jag är nöjd över

utseende

Mina läppar-
Nu måste jag också få vara lite ego, men jag bara älskar mina läppar. Dom är fylliga, men inte för stora och inte för små utan mittemellan och jag får komplimanger för dom hela tiden och shit vad glad jag blir då!! :')
mina tuttar- haha, ja nu vet jag vad ni tänker! Men jag gillar mina tuttar, alltså folk säger att dom är bomber, att dom är alldeles för stora och feta meloner. Men jag som får se dom varje dag kan faktiskt försvara dom nu, dom är inte så stora som alla ser/tror. Utan bh är dom inte lika stora som med, eftersom med bh så får alla lite push tillochmed jag. Och jag kan erkänna asso jag har rätt stora men inte lika stora som alla säger men iallafall då får man ju extra push också med bh. Men det beror ju också på vad man har för bh men jag kör på mina special som jag köper i medis på nån speciell butik.
charm- sen måste jag hissa min egen charm, jag älskar hur jag är som person. Jag är så otroligt korkad, skriker och skrattar hela tiden och det älskar folk med mig. Jag menar man lever bara en gång, varför gå runt och vara tyst när man kan ha hur kul som helst med rösten!? haha, men jag kan erkänna själv att jag går runt och bär på riktig charm :')



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0